lördag 8 maj 2010

Vilken härlig dag.......... =)

Igår var T och J här, vi gjorde pizza (supergod) och satt sedan och snackade och hade det trevligt....
Idag klev jag upp vid halv 9 och tog hand om disken sen igår och gjorde snyggt i köket. Sedan gick jag ut på en promenad med stavarna i den härliga solen... :)
Har sedan duschat och ätit gröt. Nu är kl 11 och jag känner mej hur pigg som helst... Nu ska jag sätta mej med lite skoljobb (mindre roligt).

Ha en härlig dag i solen....... Solglitter och kärlek till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Faster!
Kunde du inte skickat lite underbar sol ner hit? Här i stockholm har det varit iskallt och regnat större delen av dagen.. Då var det inte roligt att stå stilla i ett spel på Grönan kan jag meddela. Dela med dig imorn vá ;)
Kram/Sofia

Charlotta sa...

Jag ska försöka.... =)