måndag 18 april 2011

Ojoj vad tiden går fort.....

Då var det måndag igen då.... och jag har varit dålig på att uppdatera igen som vanligt nu för tiden...... Men tiden räcker inte till... vi har sååå mycket för oss om dagarna, men jag ska försöka bli bättre, jag lovar!!!! Som sagt, nu är det måndag och snart ska vi åka upp till Bergsjö :) Jag längtar verkligen efter att få träffa alla!!!! Det ska bli sååå roligt... Speciellt längtar jag efter min ÄLSKADE SALLY!!!! Roligt ska det oxå bli att M följer med upp och får träffa alla i min galna familj och minst lika galna vänner.... ;) I dag ska vi åka till Karlstad, och jag ska bla till Panduro och köpa klubbpinnar till Sussie, och vi ska kolla efter en luftmadrass så vi kan sova bra i min lilla friggebod hemma i Baståsen....
Ha en bra dag i vårsolen!


Stjärnglitter & kärlek till er alla

1 kommentar:

lilla jag sa...

Vilken mysig blogg du har, jättefin :)Tack för igår! Ses snart igen!