onsdag 13 juni 2012

Dom där

bilderna får ni nog vänta på ett tag..... jag vet inte vart jag gjort av kameran??? Säkert nerpackad i en låda, men vart?????

Idag har lillprinsen fått smaka lite mosad potatis :)  Han rynkade väldigt på pannan men spottade inte ut. I morgon får han lite till. Han har ju blitt stora karln lillprinsen min, 7.5 kg och 67,5 cm lång :) Det är såå roligt nu för han ändras för varje dag :) och är så go!!! Det enda som är lite jobbigt är att det är så svårt att få honom att sova på kvällen, eller somna gör han ju med vaknar så fort jag lägger ner honom + att han vaknar många gånger under natten. Har suttit och läst lite om 5-min metoden el. sova-själv metoden..... Verkar ju bra men oxå inte om man läser kritiken, och skulle JAG klara av att höra honom skrika och inte gå in och ta upp/trösta honom??? Men kanske ska jag prova ändå när vi kommer tillbaka hem från Bergsjö..... Det vore ju onekligen sjönt om insomningen gick lite smidigare på kvällen och att han sov hela natten, el i alla fall bara vaknade en gång under natten....

Nej nu ska jag gå och lägga mej innan han hinner vakna igen.... God natt!

Inga kommentarer: