lördag 27 oktober 2012

Hejdå sommar, Välkommen vinter...

Idag har jag gjort något jag borde ha gjort länge.... Tömt alla sommarkrukor där blommorna för länge sedan sett sina bästa dagar.  Planterade lite fin jung istället som jag ställde på brotrappen tillsammans med några lyktor =) Bild kanske ni får se i morgon...

Solen har strålat idag och det har varit lite kylslaget... Underbart! Men det kunde få komma lite snö, inte för att stanna (lite för tidigt) men som en liten föraning....

Nästa gång vi åker upp till Bergsjö kommer vi inte att åka till Baståsen, utan till Stationsvägen... underligt och väldigt konstigt men spännande på samma gång...

Tänk vad mycket som hänt det här året, många känslor har det varit... Min älskade älskade Sally finns inte längre, mamma har sålt mitt paradis på jorden.
Men det största av allt!!!! Det som är överlägset allt annat och som får allt annat att blekna och tappa betydelse... Det MEST FANTASTISKA som hänt i mitt liv.... Jag har blivit mamma!!!! Och inte till vem som helst, utan VÄRLDENS BÄSTA PRINS!!!!  Världens bästa och underbaraste Lukas Teodor!!!!

Inga kommentarer: