måndag 10 juni 2013

Lite bilder....

Nya fönsterlampor till köksfönstret :)

 
 Har fixat till det lite på förstukvisten/bron...
Jag blev jättenöjd!
Mysigt att sitta där i kvällssolen :)
En liten mysig hörna på förstukvisten!
En födelsedagspressent till M från min mamma :)
Bambujalusin har vi fått av M:s föräldrar
Nu fattas bara en hylla på väggen.

Några lyktor är mysigt att tända när det blir skymmning

Amplarna, blomlådan och de hängande lyktorna på plats


Blev jättebra med blomlådan!
Cerisröda pelargonior

Lyktorna som jag snodde av mamma (tyckte jag behövde dom bättre)
och målade svarta, passade jättebra!
Tack mamma :)

Kruka med blommor på plattorna nedanför bron

Sally får vara med på ett hörn :)


ett glittrigt ljusfat blev ett fågelbad :)

1 kommentar:

lilla jag sa...

Så fint du har gjort det :))

Kram.