torsdag 15 augusti 2013

Fullspäckad dag :)

I dag har Lukas och jag städat och varit till skogen på utflykt på fm. Sedan på em har vi alla varit och långfikat i Värmskog med 2 föredetta arbetskamrater till M, R&U. Vi var där i 4 tim. Jättetrevligt :) Vi hann med både räkmacka, kaffe & bärpaj, mycket prat, skratt och en promenad. Vi kom hem vid tjugo i nio, då var det bara att koka välling och stoppa Lukas i sängen (han var jättetrött,men har haft jätteroligt) Det ska nog inte ta allt för lång tid innan jag kryper under täcket heller känner jag.

Här kommer några bilder från dagen :)

På väg in i djupa skogen :)

Fikadags & studera mossa :)


I värmskog


Titta vilka fina trädgårdsmöbler som
passar mej..... såna vill jag ha :)

Linslus!

3 kommentarer:

lilla jag sa...

Vad roligt ni haft det :-)

Kram!

Annelie sa...

Mysigt.

Hellena- mamma till Eddie sa...

Snygga nappar å pyamasar på snygga killar!!! :) eller hur?? =)

Fina bilder på Lukas!!