tisdag 17 september 2013

Nu jävlar....

För en vecka sedan (eller egentligen för länge sedan) fick jag nog!!!! Nog av att inga kläder passar längre, nog av att rygg, knän och leder värker, nog av att jag inte orkar något, nog av att jag mår JÄVLIGT dåligt psykiskt och fysiskt!!!!!

NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!
För en vecka sedan började jag min resa mot ett "bättre jag" ett bättre liv!!!!!  Jag började med Cambridgekuren igen. (jag vet att en del har synpunkter på det men det ger jag själva faaan i!!!!!!)

Mitt mål är -40 kg......... Jag vet, det låter helt osannolikt!!! helt ouppnåligt. Men jag vet att jag har klarat att gå ner 35 kg förut, så jag vet att jag KAN!!!!!!

Nu är första veckan avklarad och det har gått superbra faktiskt, tredje dagen var ett rent helvete, både för mej och min omgivning, men annars her det gått jättebra! Och jag är stolt över mej själv!!!!
Ikväll har jag varit och vägt mej och nu kan man säga att jag svävar på moln........  På en vecka har jag gått ner.... 4,7 kg!!!!!!!! HEEELT OTROLIGT!!!!!!!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Wow! De var en redig kickstart :))

Mamma sa...

Bravo. Jag vet ju också att du kan.
Lycka till i fortsättningen !