söndag 22 mars 2009

Har suttit hela helgen med huvudet i matteboken........ jag är helt slut. Vem faan har uppfunnit ekvationer?? Nu strejkar min järna, den vill ha semester.
Här är ett tal jag just haft, som ni kan roa er en stund med:


Ett kärl som läcker inehåller p liter vatten efter x timmar där p bestäms av formeln p=115-0,5x. När innehåller kärlet 50 l vatten? Roligt va......

Men jag har faktiskt fått en paus i dag, min bror har varit och grattat mej i efterskott. Men nu är det bara att bege sej tillbaka till helvetesboken. Har prov på ons. Sedan är det bara att ta tag med engelskan, har två stora betygsavgörande prov där innom kort. Åååååå...... jag blir trött bara jag tänker på det, måste nog lägga mej på soffan och vila lite.



*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer att gå bra på proven sluta att oroa dej tänk positivt kul att broder kom vad fick du av honom kram lena