tisdag 31 mars 2009

Vet ni vad jag gjort i dag...... Jag har sagt upp lägenheten helt hux flux.
Jag blev sååå himmla arg och ledsen i går kväll, så jag ringde och sa upp lägenheten det första jag gjorde i morse. Jag blir så jävla less på min under granne, som bara klagar på allt, det är inte roligt att bo här längre.
Jag har förståss ingen aning om var jag ska bo, men det löser sej nog. I sommar får jag bo i min friggebod på mammas tomt, men då är ju problemet var jag ske göra av alla grejer och möbler. Sedan får vi hoppas att jag sommer in på skolan i Härnösand.

Ikväll har jag varit på årsmöte på bioföreningen, jag blev invald som ledarmot. Vi pratade lite om Leksands resan oxå, Rolf Lassgård kommer att vara där och visa sin nya film som har premiär i aug. Jag längtar...... det brukar vara så roligt.

Som sagt, utav dagens beslut, kommer det att bli en häktisk vår, jag ska plugga klart, packa och så ska jag resa ganska mycket. Är borta tre helger i rad, först till Stockholm sedan Skåne och sist till Leksand.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

3 kommentarer:

lena sa...

impulsiv =lotten. Men det löser sej alltid eller hur det finns alltid någonstans att bo inga problem

Lotten sa...

Ja, eller hur. Det här var kanske det bästa jag gjort. Man vet aldrig.

lena sa...

ja eller hur man vet aldrig vad som väntar bakom nästa krök eller vad de nu heter