torsdag 7 maj 2009

Dags att packa igen......

Ja, då var det dags att resa igen, håller på att packa för jag åker till Leksand i morgon. Det är dags för den årliga filmhelgen. Det ska bli sååå roligt och ser fram emot många filmer. Jag tror att det kommer att bli sisådär en 8-9 filmer som jag kommer att hinna se. Men det är ju inte bara filmerna utan allt runtomkring som är roligt oxå.
Jag har nog inte tillgång till någon dator, så jag får berätta när jag kommer hem.

Skåneresan kan jag berätta lite om nu. Det var tyvärr lite dåligt väder, men vi fick i alla fall en dag med strålande sol och sommarvärme. Då tog vi bussen in till Ängelholm och sedan en rejäl men skön, promenad till havet. Där satt vi i solen i flera timmar och plockade snäckor som vi gjorde vindspel/mobiler av sedan.
På söndagen var vi nere i keramikverkstan hela dagen, ååå vad jag längtar efter att få hålla på med lera igen, tänk om man kunde få ha en egen verkstad.
På mån pluggade jag matte medan Fia var i skolan, hade tänkt gå ut och fota lite men det var så himla kallt så det fick vara. På em när Fia slutat åkte vi in till Ängelholm igen och kollade i lite affärer.
Det var egentligen lite kort tid, det var så mycket mer jag skulle velat se, tex dom vackra bokskogarna.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: