torsdag 14 maj 2009

Tiden räcker inte till.........
Fy skäms på mej, nu var det länge sedan jag skrev, men jag har så ohyggligt mycket att göra. Ligger efter jätte mycket på både engelskan och matten och snart måste jag ju vara klar. HJÄLP. Jag har i alla fall fått iväg arbetsproverna så nu behöver jag inte tänka på dom. Men när jag väl blir klar med skolan då är det bara att börja vrålpacka, jag som så stort skulle börja packa i god tid så det inte skulle bli stressigt, så blev inte fallet, och varför är jag inte förvånad tro?

Jag hade ialla fall jätte trevligt i Leksand förra helgen. Många, både bra och dåliga filmer och massor med god mat. Ochså fick jag ju träffa Rolf Lassgård, hans autograf pryder nu min arm.
Nu ska jag återgå till min mattebok (prov i morgon)

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

Walle the one and only sa...

Ja har ju pratat ett tag nu om att ja måste måla om där.. men nu är det gjort!! :) Ja vi måste absolut ta och ses snart!! Va ska du göra i helgen då??