torsdag 11 juni 2009

En Hamster i mitt tidigare liv............
Måste jag ha varit. Jag packar och packar, men det tar aldrig slut.......Har prylar öööveerallllt!!!
Tog en vilodag i Tisdags, men då satte jag igång med att måla om i lillstugan, det blev jätte fint (bilder kommer senare) men det blev ingen vila direkt.
Var så trött i morse, så jag skippade min avslutning på Komvux, men nu ångrar jag mej, hade velat träffa nån en sista gång.
Nu skulle jag vilja gå och sova, men jag ska göra 2 grattiskort till Sussie, som tar studenten i morgon.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

3 kommentarer:

lena sa...

hamster med grejer till tusen nå jag så mycket grejer har du inte du flyttar ju ganska ofta och det är ju ganska bra för då kan man ju rensa ganska mycket eller hur. du vem är"nån" som går på komvux nu blev jag nyfiken

Charlotta sa...

Ja, säg det?

lena sa...

ja sej det det låter intressant någon man känner eller