lördag 20 juni 2009

MIDSOMMAR!
Ja, då har vi då firat midsommar. Trevliga gäster och massor med god mat.
Men jag undrar varför alla Sveriges myggor bestämde sej för att fira här, med oss?
Inte hade jag skickat nån inbjudan i alla fall!!!!!!
Men vi hade jätte trevligt ändå.
Får grattulera Tina, som vann femkampen.
********
Har sovit gott, men vaknade före alla andra sjusovare, förståss.
Nej nu MÅSTE jag fixa mitt lås på dörren, i morse fick jag klättra ut genom fönstret.
*Solglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

jättetrevligt med mat och allt och sällskap. Du glömde och tala om att jag fick silver medalj mycket viktigt. Anngående i morse som man bäddar får man ligga i ditt fall klättra synd att man missade det hihihi

AnnCha sa...

Hej hopp!
Tack för att man fick komma detta året också, det var verkligen trevligt! ^^ Hoppas vi ses nästa år också!
Kram