tisdag 30 mars 2010

Om gårdagen var jobbig, var kvällen sju resor värre...... :(

Mådde jättedåligt i gårkväll....... Skönt att jag hade Lena att prata med.
Hade ju jättemycket att göra, men jag fick inget gjort.... satt bara och grät hela kvällen....
Det ska bli sååå skönt att komma hem och få tänka på något annat ett tag :) Det behöver jag och försöka lappa ihop mitt hjärta.....

Igår trodde jag inte att jag skulle hinna till tor... men nu vet jag att jag kan åka hem i morgon :)
Är klar med keramikuppgifterna redan i dag.... Nu ska jag försöka skriva klart bildanalysen, packa och städa ihop lite på mitt rum.

Fick mitt paket från ellos idag..... allt passade jättebra!

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

välkommen hem du är bra att prata med du också kram lena