måndag 29 mars 2010

Puu vilken dag........

Tror jag varit med om den intensivaste dagen i mitt liv.....
Hade som sagt keramik idag, och när vi började fick vi ett papper med uppgifterna vi skulle göra. Vi skulle göra 5 st uppgifter och det måste vara klart på torsdag. Hon gick först igenom tummnings metoden så fick vi göra det ett tag, sedan fick vi lägga undan det för nästa genomgång och uppgift vi skulle göra..... Sä har hela dagen varit, hon har gått igenom alla tekniker vi ska använda och vi har börjat med alla utan att göra klart någon. Jag är helt slut i huvudet och jag kunde ju ändå det mesta, kan tänka mej hur det känns för de som aldrig hållt på förr..... Dessutom var det supertrångt, när man skulle kavla tex stötte man ihop med grannen hela tiden. Jag stannade kvar längre och jobbade, jag hade ju liksom tänkt åka hem på ons.... tvivlar på att det funkar, jag ska ju göra klart bildanalysen oxå............... I kväll blir det ingen dans.... hinner inte :(

Inga kommentarer: