tisdag 1 juni 2010

Helgen i Leksand var bra med många bra filmer, god mat och en lyx-stuga.....
Var helt slut när jag kom hem..

Igår arbetade vi med filmen hela dagen... jag tror det blir ganska bra =) Idag har jag varit i Svärdsjö på VFU, det var jätteroligt det var verkligen länge sedan. Vilket sommarväder alltså!!!! Helt fantastiskt och underbart...... Det doftar helt magiskt ute med alla blommor överallt.... hägg, äppelblom, syrener, liljekonvalj, schasmin mm =)

Idag har jag slösat pengar verkligen i onödan men kännde verkligen att jag behövde något till mej själv.... Har köpt 2 jättefina temuggar på Indiska (hoppas dom finns kvar när jag får pengar nästa gång så jag kan köpa 2 till) och en klänning/tunika en super skön som man kan strosa i hemma.... över badkläderna tex.
Skulle verkligen ha behövt skriva idag men var för lat..... i morgon MÅSTE jag skriva färdigt de båda analyserna.

Håller tummarna att M kan komma upp till mej i helgen......

Inga kommentarer: