måndag 21 juni 2010

Oj nu var det ett tag sedan jag bloggade.... det blir inte så mycket tid vid datorn just nu. Vad har hänt då??? Inte så värst mycket. Har varit på 2 studentkalas Thomas och Carro, jag har jobbat på Lönnberg 2 dagar, igår började jag min sommarkurs i Sundsvall och på kvällen var jag på Malins 40-års kalas. Idag skulle jag ha varit i sundsvall igen men jag kunde inte ta mej dit på något vis..... väldigt synd för jag tror det hade varit väldigt intressant idag, vi skulle åka på tur i sundvall med omnejd och kolla på runstenar live....
Har varit ganska seg idag.... inte gjort något. I morgon ska jag ta tag i vissa saker och få någon ordning! Just nu är jag i en ohållbar situation och måste ta tag med hårdhanskarna för att komma till rätta med problemet. Håll tummarna att jag lyckas!!! 8 juli åker jag till Värmland =) jag längtar!!!!! Nu måste jag sova.

God natt

Inga kommentarer: