måndag 5 juli 2010

Här har hänt mycket sedan sist.....

Det har varit midsommar, vi hade väldigt trevligt med god god mat och 4 kamp. Vi var Mamma, bror, Sussie, Ivar, Jeanetta, Lena, Thomas, Carro, Nicklas och 4 hundar...
Jag hade fixat en liten tävling med frågerunda, pilkastning, stövelkastning och skottkärrerace....
Lag 1, Lena, Thomas och Sussie vann Grattis!

På midsommardagen kom Sussie, Ivar och Jeanette, vi spelade spel och åt upp resterna från midsommarafton... =)

Dagen efter åkte jag min bror och mamma på en liten utflykt längs kustvägen från mellanfjärden mot Galtström, Skatan, Juniskär och Njurunda... Vi hade engångsgrillen med och stannade på en fin rastplats vid en sjö och grillade korv =) Mysig utflykt!

Ok, vad har hänt mer...... Det har blivit härlig sommar värme och jag har badat en hel del =)
Jag skulle så stort ta tag i mitt problem jag skrev om tidigare.... det gick bra till en början... men gick åt skogen i helgen när det var sååå ohyggligt varmt (+30 i skuggan) och i går när jag var på födelsedagskalas....... Sussie borde helt klart bli konditor......

Idag har jag städat för jag får besök från Falun idag och några dagar =) I morgon ska vil till spiksmedjan och på ons ev på runstensutflykt med Mimmi.

På torsdag åker jag äntligen till Värmland =) Jag har längtat sååå.... M, jag saknar dej!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: