torsdag 17 februari 2011

Fixat...

Nu har jag äntligen kommit mej för att fixa en del praktiska saker som måste fixas.... Har gjort ett avslut på csn (och jag behövde inte betala tillbaka något på föregående utbetalning :) jag som var rädd för det), jag har ringt soc för att få hjälp med ekonomin under Mars månad... och jag har samlat ihop en massa papper som de behöver + kollat upp vad det är jag behöver skriva ut på skolan i morgon. Vad skönt att så mycket är gjort.
Och jag var in på kopparstadens hemsida nyss.... det är redan 67 st som anmält intresse på min lägenhet sedan i tis em :)

Tänk att det är sista dagen på högskolan i morgon...... Och jag tycker att det bara är enbart skönt!!!!! Har inte ångrat mej en sekund, och kommer nog aldrig att göra det heller....

Ha en bra dag!
Stjärnglitter & Kärlek till er alla

1 kommentar:

Walle sa...

Va skönt att det känns som du gör rätt!!

Hoppas att du hittar dig något jobb sen då el någon annan utbildning.. Inte det lättaste det där..

Kram!!