måndag 21 februari 2011

Pysselsugen......

Oj oj oj..... nu vill jag ha pengar så jag kan köpa lite nytt pysselmaterial!!!! Har länge kännt att jag skulle vilja göra egna smycken, och kollade runt på nätet i kväll och hittade massor med bra webb-butiker att köpa smyckestillbehör i =) Nu kliar det i fingrarna att få sätta igång..... Det är ett bra tecken för under hela min studietid har jag inte haft nån inspiration alls..... Har inte haft ro att göra något roligt..... om jag har försökt så har jag bara haft dåligt samvete... :(

Nu närmast ska jag klura ut något att göra till Helena & hennes blivande bebis (som borde komma vilken dag som helst)

Nu ska jag göra mej klar för att gå och lägga mej och lyssna på världens bästa bok..... "Munken som sålde sin ferarri" Är helt såld på den och har börjat läsa den för andra gången på 2 veckor....

Ha en bra kväll!
Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

1 kommentar:

Walle sa...

Å va spännande!! :) Undra va du då hittar på!! :)

Va skönt att det känns bättre nu när du slutat skolan, att du gjorde rätt!!

Kram!