onsdag 30 mars 2011

Avtryck......

Oj vad tiden går fort.... har inte haft tid att blogga ett dugg, eller ens vara vid datorn. Sedan sist har det hänt MYCKET!!!! Jag har packat alla mina saker (guuud sååå tråkigt) I fredags kväll kom M upp och på lör åkte vi ner med alla saker till Brosäter Värmland, som nu är mitt nya hem =) Vi kom fram på lör kväll och var helt slut så vi beslöt oss för att ställa klockan på sön morgon och packa ur vagnen innan vi skulle lämna tillbaka den i Karlstad 11:33. Det var bara det att vi glömde bort att man skulle ställa om klockan till sommartid så vi missade en hel timme.... Har väl aldrig kommit upp ur sängen med en sådan fart när jag insåg det.... Men vi hann =)

Måndag och Tisdag har jag jobbat för fullt med att packa upp mina saker och dona till det lite så att det känns som om jag oxå bor här...

Och nu tror jag att jag har gjort några tydliga avtryck..... Nu bor jag här!!!!! och det syns =) Tror jag......

Ha en bra dag!

Solglitter & Kärlek till er alla!

2 kommentarer:

lena sa...

hej va fint det blev nu syns det att lotten bor där kul för er kram från oss i bergsjö

lilla jag sa...

Ja du har gjort lilla stugan hemtrevlig :)Så skoj att du å käre bror har funnit varandra, Kram!