torsdag 17 mars 2011

Baka, packa, baka....

I dag varvar jag bakning och packning.... Har bakat citronpaj (otroligt syyyrlig, men god ändå) och lakrismaränger =) Båda var helt nya recept och maränger har jag aldrig gjort förr, men dom blev riktigt goda, speciellt tillsammans.... syrlig paj & söta maränger =)

I tisdags fyllde jag år...... 27 var det nog.... Jag tog det lugnt, trodde ingen skulle komma förbi och gratta men hade köpt en liten kladdkaka för att fira lite själv =)
Men på em kom Tina förbi och jag fick ett jättefint armband... Och på kvällen kom Lena, Thomas, Nicklas och hundarna. Av dom fick jag jättefina krokar med hjärtan på =) krokar kan man aldrig få för mycket av.... Av mamma fick jag en kofta från greengate som jag sneglat på länge, sedan fick jag några gamla saker från förrådet i Harmånger.... en stor spillkum =), en ungsform från 50-talet (tror jag) och en röd plåtburk.
TACK TILL ALLA!!!!

Nu håller jag på att packa allt jag ska ha med mej som jag har här.... det blir en held del.... mer än jag räknat med.... Har en känsla av att M kommer att bli lite smått galen på alla mina saker..... Undra om jag får plats med allt i hans lilla hus....????

Nej nu ska jag vila lite innan jag fortsätter.... nej förrästen... jag ska gå en sväng med hundarna först... sedan vila =)

Ha en bra dag!
Stjärnglitter & kärlek till er alla!

Inga kommentarer: