onsdag 7 mars 2012

Hurra, hurra, hurra.....




Idag är Lukas 1 månad!
Jag fattar inte vad tiden tar vägen..? Samtidigt känns det som han alltid funnits med. Det är ett tag sedan jag skrev något nu, det hinns liksom inte med... De korta stunder Lukas sover på dagen är det sååå mycket som ska hinnas med + att jag ibland måste passa på att ta en tupplur själv, det blir inte alltid så mycket sömn på nätterna.... :( Efter några riktigt bra nätter har den här natten varit lite orolig med lite sömn, även dagen har hittills varit lite orolig, inte äns en promenad med vagnen sövde honom.... men nu sover han en stund i alla fall. Bra eftersom vi ska till BVC i em och träffa läkaren oxå.
Så speciellt mycket har inte hänt sedan sist... men vi har varit på husvisning. Vi är nu i eld & lågor och vill sååå gärna ha det huset!!!! Det är egentligen konstigt för huset är verkligen såååå långt ifrån min stil som det bara går att komma och jag var inte särskillt entusuastisk när jag kollade på bilderna, men när vi var där blev jag heeel förtjust verkligen!!!! Tror till stor del att det är trädgården/tomtens förtjänst, för den är helt underbar!!!!
Nu får vi ju säkerligen inte låna några pengar men det kanske går att ordna i alla fall.... Håll alla tummar ni hittar!!!!!!
Det vore helt underbart med något eget, och något som är sååå mycket bättre än här!!!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Grattis lilla godingen :))

Kram till er 3 ♥

lena sa...

håller tummen och hoppas att det går vägen. kram lill plutten