lördag 17 mars 2012

Mammas goding!!!!!!




Här är allt bara bra. Men M har ju opererat axeln nu och har väldigt ont, så jag har två att ta hand om, men det gör jag så gärna :) Men det kan bli lite jäktigt ibland.... I natt har Lukas äntligen sovit väldigt bra :) Skönt att få lite ihållande sömn! Idag har han oxå sovit väldigt mycket så jag undrar hur det blir i natt.... om han ska vara vaken eller om han helt enkelt har kommit över den vakna perioden??? Hoppas på det sistnämnda!
Förra veckan när vi var på BVC hade han ju gått upp för lite tyckte hon (35g bara) men den här veckan hade han gått upp desto mer.... 400g!
Snart ska vi åka upp till Baståsen... det ska bli så skönt, jag längtar nu. Hoppas bara det går bra för lillen att åka sååå långt. Det får bli många stopp efter vägen. Det ska bli väldigt roligt och se hur Sally och Jojo reagerar..... Sally gissar jag blir jätte sur och avundsjuk.... när hennes matte inte riktar all uppmärksamhet på henne.
Nu ska jag passa på att äta lite mat innan någon vaknar.....

1 kommentar:

Mormor sa...

Mormors goding också. Tänk vad han har växt sedan jag såg honom.
På den mittersta bilden är han verkligen likt Mikael.