torsdag 19 april 2012

Heeelt otroligt.....

jag tror inte mina ögon!!!
Idag har vi släpat ner våra sängar till vardagsrummet så jag ska slippa, med hjärtat i halsgropen, bära Lukas upp och ner för den branta trappen. Det blev faktiskt riktigt bra, och det ska bli skönt att ha allt på samma plan.
Men nu till det som är otroligt.... Jag har ju hela tiden haft problem med att Lukas hela tiden vaknar när jag lägger ner honom i sängen. Han kan sova hur bra som helst i min famn men så fort jag lakt ner honom (det spelar ingen roll vart) så har han tittat upp, börjat sparka, vrida huvudet frm & tillbaka och knorrat och tillslut skrikit...... I kväll somnade han i mitt knä framför tv:n och fick sova där en stund innan jag la ner han i sängen... Precis när jag la ner honom tittade han upp men somnade om igen.
Redan där var jag förbluffad.... men efter några minuter bara så vaknade han igen men ligger helt tyst och bara tittar omkring sej och på mobilen som hänger över sängen. Jag sitter i soffan och kollar men visar mej inte. Han ligger så en bra stund och sedan somnar han om...........
HELT OTROLIGT!!!!!!!!
Nya påslakan och så fick jag användning av en tavla jag målat som bara stått i ett hörn och samlat damm.

1 kommentar:

lena sa...

det kanske var för tyst där uppe han vill nog ha ljud omkring sej typ som tvn eller att ni pratar. allt bra annars kram lena