fredag 25 maj 2012

Oj... vad konstigt

jag kom just på att i år får jag oxå fira morsdag.... Vad konstigt det känns.

Vilket underbart väder det är ute =)  Sitter just nu ute i skuggan och njuter. Har just ätit lite lunch, norsk fisksoppa, och nu har jag tagit ut datorn, skönt med bärbar. Lukas ligger här bredvid i vagnen och sover. Skulle jag inte veta bättre skulle jag tro det var juli augusti.... Underbart!!!!

Nu har vi börjat fixa och dona lite i lägenheten. Köksskåpen är urtorkade och iplockade, det blir jättebra. Har skickat efter jättefina gardiner till köket. ÅÅåå jag längtar tills vi ska flytta in så jag får möblera, sätta upp gardiner osv.

2 kommentarer:

lena sa...

ja det får du grattis "mamma" kram lena

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅ, så söööt han är din lilla son...visst är det livets under!?
Roligt att hitta hit och kul att du vill vara med i utlottningen!

Varmaste kramar
Hanna