söndag 6 maj 2012

Tvära kast.....

Idag var vi och tittade på huset vi skulle flytta till, igen... men det blev verkligen en besvikelse!!!! Var aldeles nedstämd när jag åkte därifrån. Huset var sååå himla nergånget och jag/vi kännde att vi inte alls ville bo där.
Sedan när vi var hos M:s föräldrar började vi prata om en lägenhet som just blivit tom en bit härifrån. Vi ringde och fick komma dit på engång och titta.  Och där hände det som det kan göra ibland.. att man bara kommer innanför dörren på ett ställe och känner direkt att här skulle jag vilja bo, och här kommer jag att trivas!!! Det var jättefint där och grannarna verkade bra. Vi blev helförtjusta båda två! Så nu har vi bestämt oss för att flytta dit istället =)  Jag är jätteglad och vill flytta redan i morgon.
Jag meddelade att vi inte ville hyra det andra huset via mailen tidigare ikväll och fick ett jätte elakt svar tillbaka, blev jätte ledsen och arg... men ska försöka att inte bry mej om det. Skönt att vi slapp dessa konstiga människor!

Nej nu ska jag gå och lägga mej, ska upp tidigt i morgon, Lukas ska iväg och vaccinera sej, stackarn...
Hoppas jag får sova lite mer än 1,5 tim i natt!!!!!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Blir nog jättebra med den lägenheten :))

Kramar!

lena sa...

det blir bra bara ni får sätta eran prägel i lägenheten. När flyttar ni in??