torsdag 13 september 2012

Spindeljakt & björnspår....

Tänk, nu har vi varit hemma i Baståsen i en vecka, guuud va tiden går fort!!!! Vad har då hänt den här veckan..... Hudikmarknan (kul,det var länge sedan) träffat bror med sambo. Träffat 2 av Lukas kusiner, Sussie & Fia, varit och hälsat på mitt gamla jobb (Lukas tyckte det var jättespännande med alla barn på skolgården) kollat på en stuga som är till salu (vill jättegärna ha den, men som vanligt säger ekonomin stopp) Hälsat på bästa Lena. mm.

Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss var det spindelinvation i lillstugan så jag vägrade sova där. Vi fick bära in allt inkl Lukas spjälsäng och sova i mammas bäddsoffa istället. Idag har jag storstädat och sprutat radar så nu ska vi nog kunna sova där igen....

När jag städade tog M med Lukas på en promenad. När dom kom hem påstod dom att dom sett björnspår.... och det är ju inte helt omöjligt.... usch!!!!

Imorgon fyller mamma år och vi har just varit till byn och införskaffat en pressent. Nu sover Lukas ute i vagnen och jag tar det lite lugnt =)

1 kommentar:

lilla jag sa...

Wow , vad spännande med björnspår! Men läskigt förstås. Hälsa "björnjägarna" ; )

Kram.