torsdag 13 september 2012

Stor sorg.....

Jag sitter här med smärta i mitt hjärta samtidigt som jag inte riktigt förstår....... Det är klart, mamma har fått ett bud på sitt hus och har accepterat det. Så nu är det så gott som sålt =(  Kan inte riktigt fatta det, vill inte fatta..... Att det antagligen är sista gången jag/vi är här, i mitt älskade hem!!! Sista gången jag går i dom här skogarna, sitter här vid vattnet och tittar på solnedgången och laddar batterierna (som jag behöver sååå väl) Jag som hade tänkt att det här skulle bli den perfekta platsen för Lukas att tillbringa sina sommrar på. Fiska, bada och springa i skogen så mycket han vill....
Jaja man får inte alltid som man vill....

Mamma funderar på ett hus hemma hos oss i Värmland. Det skulle ju vara skönt att ha henne sååå nära (då får Lukas nära till både farmor, farfar & mormor) och jag kan gå dit när jag vill, men samtidigt, då har jag ingen här uppe att komma till, då mister jag nog all kontakt med mina hemtrakter.... och det känns ju heller inte bra.

Vad jobbigt allt blev nu!!!! Jag vill gärna att mamma flyttar ner (om hon nu absolut måste sälja stugan) men då känns det extra viktigt att ha ett eget ställe här uppe!!!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Förstår det blev jobbigt för dej, men det blir ju alla tiders för er och lillkillen att få mormor på nära håll :)

Stora kramen till Dej!

lena sa...

Du vet det finns alltid sängplats här hos oss.När som helst. Vill inte ens tänka på att vi inte ska träffas mer. inte få träffa dej eller Lukas eller Kerstin fy blir bara ledsen när jag tänker på det. kram lena