måndag 26 november 2012

Magsjuka.... :(

Har legat hela dagen med magsjuka.... blääää hatar den sjukdomen! Alldeles matt i hela kroppen, kunde knappt stå på benen  :(  M kännde sej inte heller bra men tur att han inte var lika dålig som jag för han fick ta hand om Lukas hela dagen.
Nu är klockan 03:40 och jag är på bättringsvägen, inte så trött längre och var tvungen att kliva upp då det ligger en Lukas i vår säng (vägrar ligga i sin) och han är som ett plåster på mej, jag får ligga längst ut på kanten med kudden på nattduksbordet och det är inte bra för min onda rygg  :(  Den är verkligen kass nu, jag får nog kanske bita i det sura äpplet och beställa en tid hos naprapat, men det är ju inte något man vill just denna månad då pengarna så väl behövs till annat....

Nej nu ska jag lägga mej en stund på spikmattan sedan gå upp och försöka krypa ner i sängen igen
God natt...

Inga kommentarer: