måndag 28 april 2014

Jobbig dag..... :(

Trodde jag skulle må bättre nu när jag varit hemma ett tag, men tydligen inte.... I dag har det varit väldigt jobbigt och som om inte det räckte så har Lukas varit sjögrön... :(  Tänkte nästan sälja han ett tag... Jag känner mej sååå innerligt trött, psykiskt trött, jag orkar inte med något och speciellt inte Lukas nu när han är såååå jävla jobbig!!!!! Tappar humöret supersnabbt och har noll tålamod :(  :(  sedan får jag sååå dåligt samvete för han är ju världens bästa!!! och jag vill ju verkligen inte bråka med honom!!! Men jag vet inte vad jag ska göra för han är sååå envis, NEJ! till allt, gnäller grinar skriker för allt! -Jag VILL, jag KAN, mm och när man vill att han ska gå någonstans eller göra något lägger han sej som en ål på golvet... Idag när vi var ute så hällde han sand från sandlådan på gräsmattan, och jag sa att han inte fick göra så... då tittade han bara på mej, tog ny sand på spaden, flinade och hällde ut på gräsmattan.....

Känns som att jag skulle behöva en låång semester bara för mej själv!!!!  Mina batterier är heeelt urladdade :(

1 kommentar:

lilla jag sa...

En bamsekram till dej!! Ring mig å prata när det är jobbigt , för det är jobbigt med barn och livet ibland! Kram ♥