tisdag 10 juni 2014

En härlig dag......

eller som Lukas säger... vilken vacker dag det här blev :)

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott det var slutet av juli.... högsommarvärme ju! I morse skippade jag gymmet och tog en härlig cykeltur i stället innan jag åkte till jobbcoachen. Underbart!

I em, när Lukas sovit efter ha varit på dagis, tog vi och åkte till badstranden i Örrud. Det var verkligen en bra idè!!!! Det var underbart där och vattnet var ljummet :)  Lukas hade jätteroligt :)


På väg till badstranden
 

Roligt att bada!
 

Det här tyckte Lukas verkligen
var hur kul som helst :)
Ville inte åka hem!
 

Tog en promenad och kollade på utsikten
efter badet
 

 

 
 


2 kommentarer:

Farmor o Farfar sa...

Vilka fina bilder på Er. Såg härligt ut.

lilla jag sa...

Härliga bilder från er dag :)