fredag 6 juni 2014

Vilken härlig dag....

Började dagen med att städa (en dag senare) tråkigt att göra när det är så fint ute men skönt när det var gjort!!!!
Resten av dagen har vi varit ute och njutit i solen :) Lukas har badat i sin nya pool som han fick av farmor & farfar, den blev verkligen populär :) (kanske inte av mamman & pappan, som fick springa som en skottspole med vattenkannan och fylla)  ;)

På em kom "farfar" med diverse saker vi hade skickat efter från Karlstad, men oxå med ett fönster till mina pallkragar, det passade perfekt så nu vill jag verkligen fixa jord så jag kan börja plantera :) :) och med en pall till mitt miniväxthus, det passade oxå perfekt, den var som gjord för växthuset Tack! :)

I kväll har vi varit till vänner och grillat :) Det var trevligt!  Nu sover Lukas sött i sin nya säng (den kom verkligen mer än lägligt!!!! nu sover vi alla tre MYCKET bättre) som han gillar väldigt mycket :)  M håller på att montera en golvfläkt vi ska ha i sovrummet när det blir fööör varmt.... Och jag ska ta och gå och lägga mej, är suupertrött!! Men har fruktansvärt ont i ryggen (mellan skulderbladen typ) har tagit piller, men får nog lägga mej på spikmattan oxå om jag ska kunna sova...


God natt!

1 kommentar:

lilla jag sa...

Va roligt att han trivdes med sängen :-) Brukar vara väldans poppis med pool, förstår att gossen är lycklig :-) Kram på er.