torsdag 16 juli 2009



I dag har vi varit hundvakt till Mario, grymt vad han är likt Jojo. Sally och Jojo är helt slut nu för det har varit full rulle hela dagen.


Jag har umgåtts med Helena, vi har spelat kort, bakat rab/jordg. tartletter (supergoda), vi har kastat pil, badat och varit ute med båten. En hel del har vi hunnit med. Vi försökte oxå oss på att spela boccia, men det var inte en så smart och genomtänkt idè med tre bolltokiga hundar.


Jag har även hunnit med att göra lite julpyssel (jo faktiskt). Jag har sammlat kottar som jag har sprayat, en del med guldfärg och andra med lim, och sedan strött på glitter. Jättefint blev det.


*Solglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

hjulgran och julpyssel lilla vän du skulle nog ha hatt på dej när du är ute i solen.vad lika dom är jojo och mario förstår att det har varit full rulle. själv har jag städat nere jag tänkte sälja lite damm på loppis tor du att det går kram lena

Charlotta sa...

Jo, det är nog många som lider brist på just den varan......eller inte.Jag själv är nog kvalifiserad till att starta rått-cirkus.