onsdag 1 juli 2009

I kväll har jag varit på Spiksmedjan med Walle och Flupp. Det var trevligt fast jag missade en massa för jag var hos Tina och Sussie och fick en ananasdrink. Efteråt var vi en sväng på Agustas, yxmuseet och kastade yxa. Mendet var nåt fel på den yxan jag kastade med, för den flög snett. (visst måste det ha varit så?!) En cykeltur hem med miljoner mygg och knott, det kliar överallt. Har nu suttit på Walles altan, druckit paraply-dricka och ätit cheesballs. Tänkte spela yatzy, men det blev inte.
God natt, nu är jag jätte trött. Förresten, på vägen hem såg jag en "lysmask" finns det sådana i Sverige?

*Solglitter och kärlek till er alla, men specielt till en*

2 kommentarer:

Walle the one and only sa...

ja någon annan förklaring kan jag inte komma på;) Fy va tråkigt och väldigt varmt det är att vara tillbaka inne i stan igen.. :S

lena sa...

lysmasken kom nog av allt du hade intagit i rinnande form eller brist på det. tur att ingen stod ivägen när du kastade yxa. Bra att veta vid nästa femkamp.