torsdag 23 juli 2009

Regnet det bara öser ner, och jag blir så blöt om både skor & strumpor...

Vart tog sommaren vägen?????? Nu vill jag ha sol, värme och badväder!
Har varit till stora staden H-svall i dag, jag har köpt mej en spikmatta som alla pratar om, ska testa nu i kväll. Annars inhandlade jag bara lite småprylar så som tex anteckningsblock och en ny kalender, sånt som kanske behövs nu när jag ska börja plugga.
Nej, nu väntar sängen, och en massa spikar (egentligen är det ju inte spikar, utan plast piggar, men dom ser likt förbenat ut att göra skitont i alla fall) nu jädrans ska jag bli pigg och bort med alla krämpor!
Fortsättning följer (om jag överlever)

*Solglitter och kärlek*

3 kommentarer:

Anna-karin sa...

Hej pippilotta;)
Vad bra att du har fått tag i ett boende! Vilket område här i falun är det?
Ha det gött igelkött! //Anna-karin

lena sa...

lugn lilla du jag börjar jobba nu då blir det kanon väder måste få höra omm spikarna fungera eller inte

Charlotta sa...

Det gör jävligt ont i början, men härdar man ut är det riktigt skönt, får ställa klockan på ringning annars somnar man.