tisdag 16 februari 2010

Krångelmaja.........
Varför ska jag alltid lyckas krångla till det........ Nu har det visat sej att jag har betalt in pengar till fel konto och måste ringa imorgon för att få dom att betala tillbaka pengarna så att jag sedan kan betala dom till rätt ställe......
Vaför är det bara jag som råkar ut för det här........?

Idag har vi haft teckning och jobbat med självporträtt...... bläää!!!! Jag är sååå himla urkass på det! Kan inte! I em har vi haft genomgång av grafik som vi ska jobba med på tor, det ska bli roligt. I morgon är det hemma-arbete, då måste jag verkligen skriva en massa till portfolion!!!

Nu ska jag värma vetevärmaren och vila lite.... supertrött.

1 kommentar:

lena sa...

Har du så gott om pengar så kan du få mitt kontonummer och sätt in lite. KAN INTE du kan visst kram lena