tisdag 9 februari 2010

Perspektiv.....

Idag har vi haft teckning igen, perspektiv har vi pratat om och tecknat idag. Det hade jag ganska koll på men det är svårt att få till tycker jag utan att det ser stelt och linjalaktigt ut.... Men det är väl bara att träna.

Måste måla en akvarell oxå, till i morgon med mitt önskehus..... vilket ska jag ta.....? jag har ju sååå många önskehus....

Jag som krånglade sååå mycket med min telefon och minneskortet igår, jag gjorde tilloch med en uppdatering och lyckades förlora en massa kontakter och alla meddelanden.....
I dag fick jag svar från The Phone House...... dom hade skickat fel minneskort till mej.......... skulle skicka ett nytt sen jag skickat tillbaka det andra. Det var ju bra att jag får ett nytt.... men vilket krångel!!!!

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

skönt att det löser sej i alla fall med telefonen. jag ditt önske hus det vill jag också se kram lena