måndag 1 februari 2010

Måndag igen....

Förstår inte att helgerna går så fort... Har inte fått just något gjort i helgen, har varit upptagen av msn hela tiden....
Var och fikade med Tiltan och Justine i lördags, och igår var jag till M och kollade på Wallander.

Idag har jag varit i skolan vi hade teckning med Kerstin, vi var ner till biologin och lånade uppstoppade djur som vi har tecknat. Jag var dum nog att välja min favoritfågel koltrast.... inte lätt att teckna en helsvart fågel....

Fick tillbaka min examinationsportfolio från förra kursen av Kerstin idag, fick VG, blev jätteglad :)
Nu ska jag vila lite innan jag ska till afrodansen ikväll.

2 kommentarer:

lena sa...

bra jobbat men trodde du att du skulle få ig eller hur var filmen och sällskapet hihi kram lena

Anna-karin sa...

Härligt!!
Keep up the good work:)
//anna-karin