onsdag 7 april 2010

Födelsedag i efterskott....
I söndags firade jag min födelsedag i efterskott. Det blev en väldigt trevlig dag med många gäster =)
Tack till Sussie och Fia som bakat varsin jättegod tårta =) Stefan, Jeanette, Tina, Benjamin, Lena, Peo, Thomas, Carro, Anna, Maria, Tomas, Brorsan och Mamma..... För fina presenter =)

I måndags åkte jag till Helena i stan det var väldigt trevligt och vi lagade väldigt god skinklasange...

Igår var det dags för dumstrutsklubben att träffas hos Ann-Britt. Det var väldigt trevligt med väldigt god mat....... 3 olika matpajer och polkagrisdröm i efterrätt....
Sov över hos Lena sedan =)

Idag har jag och mamma varit till moster i Hassela för att hämta några stolar jag fått. Det blev lite till........ Bilen var full när vi åkte hem :) Dom ska ju flytta från huset till en tvåa och ska göra sej av med massor......
Tack för allt jag fick =)

Inga kommentarer: