måndag 19 april 2010

Suck...... Jag har kommit in i en period där allt är jobbigt och jag vill inte göra något... men när jag inte gör något mår jag oxå dåligt......
Måste försöka göra en upp ryckning och få ordning på mitt liv..
kl är 9:45 på mån morgon och jag skulle egentligen vara på skolan.... tog en sovmorgon, även fast jag inte var trött och vaknade före väckarklockan..... Börjar kl 11 i stället då ska vi glasera vår keramik. Har jättemycket att göra i skolan men orkar inte.... Igår låg jag med världens huvudvärk och en massa tankar som snurrade runt i mitt huvud och gjorde mej tokig....
Nej det är väl dags att börja göra sej iordning för att gå till skolan 2 tim försenad. Känner att huvudvärken är på annalkande igen :( Hoppas det blir bättre om jag kommer ut och får något att göra, får något annat att tänka på...
Nu vill jag att livet ska vara underbart!!!!!!

Inga kommentarer: