tisdag 3 augusti 2010

En tripp till den stora staden...

Har jag pluggat nåt idag????? Har jag städat nåt idag?????......... Vad jag är flitig och står i.... eller? Sussie kom körande med den lilla bilen idag och vi blev sittande på altanen utan varken bok el skurtrasa i högsta hugg...... Sedan följde jag henne och Ivar in till stan, det var trevligt att komma härifrån en stund (herre guuud, ni skulle höra vilket snarkande det är här bredvid mej..... en fyrbent sak som verkar vara väldigt trött...) Vi var sena när vi kom dit så vi han inte springa i några affärer precis men jag hann köpa en jättefin klänning på rea inne på kaphal och handla lite mat på maxi.
På väg hem ringde Lena och pratade om styrelsemöte i morgon men då kan ju inte jag, i morgon skulle ju ev Eva och Jonas komma förbi. Det gick kanske på tor i stället, hoppas det för det skulle vara roligt att vara med, men man vet väl vad det kommer att pratas om..........

Nu ska jag sova, har minst ett kilo sand i ögonen... God natt =)

Inga kommentarer: