fredag 13 augusti 2010

Fredag den 13:e.....

Undra vad ska hända för skit idag då?????? Nej faktiskt, jag brukar inte ha något problem med denna otursdag, jag har snubbeldagar alla andra dagar istället........ Men jag har fruktansvärd huvudvärk i alla fall, det kan ju räknas som otur. Jag hade mer otur igår kväll... vi var ute på en biltur, vägen var som en serpentin, det gick lite snabbt och samtidigt gick mitt huvud som på en tennismatch..... fram och tillbaka för att spana efter älgar....... detta kan bara sluta på ett sätt... och det gjorde det oxå ÅKSJUK!!!! Fick stanna flera gånger för att få luft och för att jag trode jag skulle spy..... M fick åka jättesakta hem och där kravlade jag ner i sängen med en hink i högsta hugg........ fy det var inte roligt :(

Men innan detta hände var det en trevlig tur vi gjorde, vi var till Värmlands sydligaste udde, åt en glass på ett fik i solskenet sedan vandrade vi genom skogen till en utsiktsklippa vid vänern, det var jättevackert :)

Just nu regnar det här och är jättetråkigt..... det blir väl ingen loppis idag heller.

Inga kommentarer: