onsdag 11 augusti 2010

Regnet det bara öser ner......

M är på jobbet som vanligt.... Har pluggat lite runskrift, förberett för middagsmaten och hittat några goda recept i ett reklamblad som jag skrivit av i min receptbok =)
Sedan tänkte jag minsann fördriva tiden en stund med att gå på en loppis jag såg fanns här nästan i grannhuset..... Sagt och gjort, jag gjorde mej iordning, tog på skorna och öppnade ytterdörren, men vad händer då???? jo, det börjar ösregna...... så sugen är jag inte att gå på loppis och har dessutom bara 35 kr på fickan, så jag går in igen och hamnar här vid datorn istället.... Om ca en timme kommer M hem så jag får väl gå på loppis i morgon istället =) Hoppas på finare väder då.

I kväll ska jag göra laxpudding, har aldrig gjort det förut men det ser väldigt gott ut.... hoppas det blir det oxå =) Potatisen är kokt och ligger på kallning sedan var det inte alls invecklat att göra, så till och med jag borde nog lyckas.....

Inga kommentarer: