onsdag 15 december 2010

Ojoj vad tiden går fort.....

Jag är hemkommen från en underbar helg hos M i Värmland (faktiskt för tre dagar sedan, men det är sååå mycket i skolan nu som ska hinnas med.....).
Tack kära du! Jag ville inte åka hem..... Tänk vad tiden går fort.... snart är det julafton och jag har inte fattat det, det slutar väl med att jag har massor att göra de sista dagarna när det går upp för mej att jag måste skynda på (som vanlig). Men det ska bli sååå underbart att komma hem nu, äta god mat, umgås med alla man inte träffat på länge, mysa och bara ta det lugnt =) Och framför allt...... gosa med hundarna....

Men i år är det första gången som jag oxå verkligen längtar till nyår.... I år ska jag ju fira tillsammans med M här i Falun =) Det ska bli mysigt.

Nej nu måste jag återgå till min ohyggligt tråkiga läxläsning... =( Vi har examinerande litteratur seminarium i morgon.... bläää!!!!! Just nu skulle jag vilja ha ett jobb i en fabrik vid ett rullband typ, där enda uppgiften är att trycka på en knapp eller så....... guud så skönt att slippa tänka, analysera , prestera osv....


God natt!

Inga kommentarer: