söndag 5 december 2010

Skönt... =)

det är första kvällen i nya lägenheten som jag inte fryser... =) men så är det ju inte kallt ute heller... bara -2.
Har bara latat mej idag och varit hemskt onyttig.... fy på mej!!!! Svältkur i morgon!!!

Nu vill jag att det ska vara torsdag!!!! Idag har jag bestämt att jag ska fira nyår här i Falun tillsammans med M... det ska bli så roligt och mysigt =) Så nu funderar jag på någon god mat som vi kan laga... =)

Men det ska bli skönt att komma hem i jul.... kollade idag och såg att när jag kommer hem den 22:a så har jag inte varit hem på 8,5 veckor..... oj vad tiden går fort, så länge har jag inte varit borta från sally förut... tror 6 veckor var rekord förut.... förutom när jag bodde på Island förstås men då fanns inte sally.... då var det amanda. Hur som helst ska det bli skönt att komma hem och träffa alla =) det är inte så ofta det händer nu för tiden då alla är utspridda över hela landet..

Hoppas jag får mitt kylskåp lagat i morgon.... lite jobbigt att ha allt på vinden 3 trappor upp... fast det är ju bra för motionen förstås =)

Nu ska jag ta ett bad tror jag innan jag lägger mej. I morgon ska jag till skolan en sväng men först till biblan..


God natt!!

Inga kommentarer: