torsdag 2 december 2010

Värmland....

here I come =)

Nu har jag beställt biljett ner till M nästa helg.... får bli min julklapp till mej själv =) Det blir lite tajt i ekonomin men det får det vara värt.... Just nu känner jag att M går före julklapparna...
Men nu får jag ta mej i kragen och jobba på med skolarbetet den här veckan så jag inte behöver tänka på det när jag är hos M...

Det är sååå underbart med egen lägenhet och jag stormtrivs trotts att det är lite väl kallt här.... men det är ju mycket bättre än det var i helgen när jag flyttade in.... 15.8 och storm från köksfönstret..... nu är det i alla fall ca 19 grader men frysen som jag är.... så skulle jag nog vilja ha några grader till.... tänk om man hade en kamin att elda i =)

Nu ska jag lägga mej att sova tror jag.. är så trött... har varit i keramikverkstan idag och ska dit i morgon oxå...

God natt!

Inga kommentarer: