söndag 28 november 2010

Min lägenhet.....

ojojoj... jag är heeelt slut efter 6 dagars packande, flyttande, kånkande, packa upp, möblera och städa..... Men nu är jag äntligen klar och jag har fått jättefint i min lägenhet =) Det är bara några tavlor som fatts och så skulle jag vilja ha ett draperi framför sängen...


Här står jag med ryggen mot ytterdörren och tittar mot arbetsplats i köket

Till vänster hatthylla och toadörren


Toan


Iköket mot vardagsrumsdelen



Köket



Matplatsen



Vardagsrummet



Från matplatsen in mot sovdelen


Sängen, här skulle jag vilja ha ett draperi

Från soffan in mot skrivbordshörnan i köket
Svårt att knäppa kort när det är skymmning... det blir blixt och det syns inte vad mysigt det är.... med tända ljus.... Men jag är verkligen jättenöjd och superglad att jag äntligen har något eget =)
Ha en bra kväll!









6 kommentarer:

lena sa...

jätte mysigt vad fint du har fått de nu grattis igen till lägenheten kram lena

sussie sa...

Så, hrm, vart har du den andra fotöljen? ;)

Charlotta sa...

På vinden... det blev för mycket.
Jag tar den inte på tåget!!! ;)

SofiaL sa...

Åhh, så fint du har fått det! Är så glad för din skull, hoppas du kommer att trivas! Stor stor kram!

Charlotta sa...

Tack... ja jag kommer säkerligen att trivas utmärkt bara det blir lite varmare här inne.... nu är det 15,8.. :( Men i morgon ska dom sätta in tätningslister i fönstren. Skönt!!! Då kanske man kan tända ljusen i adventsljusstaken.... just nu blåser dom nästan ut av draget från fönstren....

Walle sa...

Va fint du redan fått det!! Måste komma och hälsa på och se hur du bor nå tag! :)
Trivs du bra då??

Kram!