fredag 5 november 2010

Varför en näsa?

Varför har man en näsa???? Ja ja jag vet, den är bra att ha och jag skulle inte vilja vara utan den..... men det är JÄVLIGT svårt att få till den på en målning!!!!!! Funderar på att måla dit en clownnäsa...... men det är kanske inte häller så lätt om man inte vill att det ska se ut som ett stort rött hål....... Jag får nog ta en paus och se om det går bättre i morgon... För DEN SKA BLI KLAR i helgen!!!!!!!! Tror jag ska kolla efter lite porträtt på nätet och se om jag kan få lite tips och inspiration =)

Jaha... då är det helg då... men jag ska jobba som tusan, eller som hundran i alla fall.... På måndag börjar en ny delkurs och då vill jag inte ha en massa annat som ligger på hög och pockar om uppmärksamhet och ger dåligt samvete...

Men ni andra, som är ledig i helgen, ha det så bra =)

Kram!

Inga kommentarer: