fredag 12 november 2010

Är såå less på det här......

Det är fredagkväll och då ska det ju vara fedagsmys..... men inte hos mej =(

Så här ser det ut i hela lägenheten (utom mitt rum som är nystädat) det har inte städats på 2 veckor nu.... Det är min kära bokompis tur och jag VÄGRAR att städa en gång till (hon har inte städat en enda gång på hela hösten).


Jag kan inte titta på tv för min bokompis kollar på nåt dåligt program på sexan (som vanligt) och mitt bredband är ju så långsamt så det är svårt att kolla på datorn för det buffrar hela tiden.....
Min fredagsmiddag bestod av havregrynsgröt...... Ok nu sitter hon bara och klagar tycker ni... och det gör jag för just nu tycker jag lite synd om mej själv faktiskt!!!!!!!

Har kollat runt ööööverallt ikväll efter ny lägenhet men det finns inget att få tag på här i Falun, inte i min prisklass i alla fall.. =(
Snart skiter jag i allt och flyttar härifrån!!!!!!!!

2 kommentarer:

Walle sa...

Förstår att du bli less.. :S fy va hemskt!! Säg åt henne att ni får göra ett städ schema!!! Det är ju verkligen inte meningen att du ska göra allt själv!!

Kram kram!!

lena sa...

du måste fundera på hur mycke energi som du ska lägga på att tjata på henne. Mitt förslag till dej är ta hennes saker lägg dom i hennes rum eller ett skåp så du slipper se dom kram lena